Předem chci upozornit, že tento krátký článek nemá, ani v nejmenším, snižovat kvalitu služeb jakékoliv konkurence. Má ochránit Vás, naše stálé či budoucí zákazníky, před problémy na které v praxi často narážím.
Nedávno jsem řešil problém, který mi celkem utkvěl v paměti. Dostal se mi na stůl laptop společnosti Toshiba, který zákazník koupil v nejmenovaném velkoobchodním elektro řetězci. Věřím, že laptop byl prodáván v nějaké výhodné letákové akci a určitě byl za velmi výhodnou cenu. Je to poměrně dobrý stroj pro domácí užití, ale tohle hodnocení není dnešním tématem.
Problémem bylo, že inkriminovaný laptop byl v němčině. A z osobní zkušenosti Vám mohu říct, že jestli není němčina Váš druhý jazyk tak budete ztraceni.
Zákazník se tedy rozhodl neovladatelný laptop reklamovat, bohužel neúspěšně. Bylo mu řečeno, že tuhle softwarovou vadu si způsobil sám.
Toto mě motivovalo k napsání tohoto příspěvku.
Po nastavení laptopu do továrního nastavení jsem možnost českého jazyka ani nenašel, celá jazyková sada se tak musela dohrávat.
Nesoudím společnost Toshiba ani daný elektro řetězec, ale jako zákazník bych si po této zkušenosti určitě vybral firmu, která má osobitější přístup a dá Vám něco navíc.
Proto se snažíme být Vašim IT partnerem a ne jen prodejcem informačních technologií.