Potkáváte během dne stále více lidí bloudící po ulicích se smartphonem v ruce? Tito lidé se neztratili, jen propadli fenoménu dnešní doby – hře Pokémon Go, kterou hrají celosvětově milióny hráčů. Tak proč tedy tohoto fenoménu nevyužít a nenalákat hráče například k Vám do obchodu, či restaurace?
Zajímavé statistiky
Nebojte se, hru a ani Pokémony Vám zde představovat nebudeme. Podíváme se společně na pár zajímavých statistických údajů a informacím, kvůli kterým se Vám vyplatí, nad marketingovým využitím hry Pokémon Go, popřemýšlet.
- 16% hráčů hraje Pokémon Go více jak 4 hodiny denně
- 21% hráčů by raději hrálo Pokémon Go než mělo sex
- 43% hráčů díky hraní Pokémon Go zhublo v průměru 2.5 kg
- 85% hráčů přiznalo, že hrají Pokémon GO během řízení auta
Kdo Pokémon GO hraje
Nejdůležitějším faktem je, že fenomén Pokémonů nás zasáhl cca 20 let zpět. Již v té době měl milióny fanoušků. Ti zestárli, ale v mnoha případech i nadále zůstali pokémony věrni. A právě na tyto hráče je primárně hra cílená. Jedná se o skupinu 25 – 40 (pro ČR se uvádí 20 – 30 a z toho je 57% je mužů), což jsou většinou finančně zaopatření lidé, kteří neváhají do hry vložit i nemalé finanční prostředky.
Pokud budete chtít všechny pokémony chytit, budete muset cestovat napříč kontinenty.
Marketingový nástroj
Zatím pouze pár lidí objevilo, jakým skvělým marketingovým nástrojem se hra Pokémon Go stala. My Vám nyní prozradíme, co Vám Pokémon Go může přinést:
- Nové návštěvníky / klienty
- Pravidelné návštěvy klientů
- Posílení značky
- Pravidelné návštěvníky sociálních síti či webu
- To vše při velice nízkých nákladech na čas i peníze
Bohužel tyto výhody nelze aplikovat všude (kde pokémoni nejsou tam ani hráči nedorazí), jinak jsou ale možnosti využití prakticky neomezené a je škoda je nevyužít.
Zaujaly Vás tyto možnosti? Chtěli by jste se o marketingových možnostech fenoménu Pokémon Go dozvědět více? Pak kontaktujte naše SEO&SEM specialisty.
Ukázky použití Pokémon Go v marketingu
Ukázka míst vhodných k marketingu s Pokémon Go